perjantai 5. syyskuuta 2014

Taas ulkoasumuutosta..

Blogini on nyt saanut ihan kokonaan uuden ilmeen. Olin niin totaali kyllästynyt tuohon "entiseen" (uuteen), että halusin vaihtaa kokonaan mallinkin Picture Windowista Simpleen. Itse pidän tästä paaljon enemmän. Sitten vielä, tuo harmaa ulkoasu ei mielestäni ollut kovin syksyinen eikä muutenkaan miellyttänyt silmään, joten oli pakko vaihtaa sekin. Ja bannerikin on sitten muuttunut. En vain pitänyt siitäkään, kun oli jotenkin liian "sekava". Anteeksi jos tämä tuottaa teille jonkinlaista hämmästystä/ olette vihaisia näihin muutoksiin, mutta minä itse olen tyytyväisempi tähän ja tämä uusi toivon mukaan pysyy pidempään. Ei mulla sen kummempaa asiaa ollut.. kommentoida saa, mitä mieltä te olette tähän muutokseen!


2 kommenttia:

  1. Vau! Tämä on kyllä niin hieno, tykkään ainakin enemmän tästä kuin edellisestä, sillä tosiaan syksyyn sopivampi väriteemaltaan.. :)

    VastaaPoista

Luethan nämä ennen kuin kysyt!

-> Sade ja Voitto ovat perheemme yhteiset hevoset, eivät minun...
-> Ratsastan epäsäännöllisen säännöllisesti noin kerran tai kaksi kertaa viikossa, enkä kisaa tai käy valmennuksissa...
-> Kuvat otamme pääosin Sony a 3000:lla, Panasonic Lumix- digijärkkärillä, puhelimellani tai joskus Canon eos 1100d- järkkärillä
-> Videot muokkaan movie makerilla

Hyväksyn asialliset kommentit, otan jonkun verran kritiikkiä vastaan, mutta Muistathan silti asiallisen kielenkäytön!
Kommentti julkaistaan hyväksynnän jälkeen, joten ethän laita kommenttiasi kahteen kertaan ;) Kiitos..